Program 2016

 

PROGRAM
08.30 – 09:00 Rejestracja/ Przerwa kawowa
09:30 – 10:00 Artur Skiba – Wiceprezes Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia, Prezes Antal International

Rynek rekrutacyjny 4.0

Jak wygląda polski rynek zatrudnienia? Jakie są największe wyzwania stojące przed agencjami zatrudnienia? Czego oczekują kandydaci w procesie rekrutacji?

Prezentacja

10:00 – 10:45 Prof. Andrzej Blikle – Honorowy Prezes Stowarzyszenia Inicjatywa Firm Rodzinnych

Dylemat lidera — przemoc czy partnerstwo

Systemy motywacyjne oparte na „kiju i marchewce” przynoszą ogromne szkody, gdyż niszczą naturalną potrzebę człowieka do wykonywania dobrej i pożytecznej pracy. W wykładzie o tym, dlaczego tak się dzieje i jak działać, by uniknąć tych problemów.

Prezentacja

10:45 – 11:15 Andrzej Nitecki – Dyrektor Departamentu Rozwoju Organizacji, Energa Obrót SA

„Przychodzi rekruter do personalnego”

Czy w dobie rekrutacji social media, szybkich kanałów komunikacji z kandydatami jest miejsce na współpracę z profesjonalnym zewnętrznym rekruterem/head hunterem? Co zrobić by Tobie jako rekruterowi i mnie jako personalnemu, ta współpraca się opłacała? Co z perspektywy działów HR powoduje, że wciąż będzie popyt na usługi rekruterskie? Jak zrozumieć o co temu HR-owi chodzi?

Prezentacja

11:15 – 11:45 Przerwa Kawowa
11:45 – 12:15 Philip Campbell – Policy Advisor, Recruitment & Employment Confederation

Trendy rekrutacyjne w Wielkiej Brytanii oraz Europie: W jaki sposób rekruterzy mogą uchwycić nowe możliwości w rzeczywistości ewoluującej politycznie i biznesowo?

* W jaki sposób referendum UE odbiło się na rynku pracy w Wielkiej Brytanii?
* Jakie są perspektywy dla Polskich pracowników w Wielkiej Brytanii?
* Jakie są obecne i przyszłe sektory wzrostu?
* W jaki sposób może wzmocnić rozumienie przemysłu wśród pracodawców, pracowników oraz polityków?
* Spoglądając przed siebie: W jaki sposób zmiany w świecie pracy mogą wpłynąć na zatrudnienie w najbliższych latach?

Prezentacja

12.15 – 12.45 Krzysztof Przybylski – Partner, Doradca Zarządu Gamfi

Gamifikacja sposobem na unikalny Candidate Experience

Jak wyróżnić się ze swoją ofertą na wymagającym rynku? Jak zbudować unikalne doświadczenie kandyatów, które pozwoli zaangażować ich bardziej i wymagać od nich więcej? Gamifikacja przemawia naturalnym językiem dla pokolenia Y/Z i pozwala skutecznie wciągnąć je w świat marki pracodawcy. Podczas tej prelekcji zostaną zaprezentowane przykłady stosowania gamifikacji przed i po zatrudnieniu, w celu osiągnięcia konkretnych celów biznesowych wymagających zaangażowania pokolenia Y/Z.

12:45 – 13:45 Lunch
13:45 -14:15 Katarzyna Borowicz – Social Recruiting Trainer, Lightness.pl

Narzędzia nowoczesnego rekrutera

Proces rekrutacji prowadzimy dziś w dużej mierze online, a to pozwala zdecydowanie usprawnić pracę rekrutera. Jakich narzędzi użyć, by osiągnąć lepsze wyniki wyszukując kandydatów? Jak zautomatyzować część procesu, jednocześnie zapewniając wysoki poziom candidate experience? I wreszcie jakie narzędzia pozwolą usprawnić pracę całego zespołu i ułatwią zarządzanie większymi projektami rekrutacyjnymi? Odpowiedzi na pytania dostarczy przegląd darmowych narzędzi dla rekruterów.

Prezentacja

14:15 – 14:35 Krystian Dryniak – Prezes Zarządu, Social Media London Style

Rekrutacja w Social Media
Wykorzystaj potencjał social media. Dowiedz się jak to robią najlepsi, poznaj narzędzia, zbuduj silną markę pracodawcy, dotrzyj skutecznie do właściwych kandydatów w szybkim czasie i obniż koszty rekrutacji w firmie nawet o 80%!

Prezentacja

14:35 – 15:05 Mikołaj Winkiel – Chief Evangelist, Brand24

Ciemne i jasne strony monitoringu w HR

Kilka słów o tym jak w firmie wykorzystać monitoring Internetu przy rekrutacji, employer brandingu czy poszukiwaniu pracowników. Jak duże firmy korzystają z takich rozwiązań, jak robią to mniejsze oraz jak sami pracownicy szukają sobie odpowiedniego pracodawcy.

Prezentacja

15:05 – 15:30 Przerwa kawowa
15:30 – 16:00 Maciej Hassa – Dyrektor Zarządzający, Absolvent Consulting

Każdy chce być zauważonym!

Targi pracy to jedno z najlepszych miejsc pozyskiwania kandydatów i budowania wizerunku pracodawcy. Wiele firm zastanawia się nad tym jak w skuteczny sposób realizować te założenia podczas takich imprez. Podczas wystąpienia pokażemy jak to robić, na co zwrócić uwagę oraz podpowiemy jakie pomysły można wykorzystać aby wyróżnić się tłumu wystawców.

Prezentacja

16:00 – 16:30 Olgierd Sroczyński – Email Marketing Specialist, Freshmail.pl

Marketing Automation w HR

Pomimo tego, że email marketing jest najstarszą formą komunikacji internetowej, wciąż należy do najbardziej efektywnych kanałów. Adres mailowy jest dlatego bardzo cenną daną, która powinna być wykorzystana w odpowiedni sposób. Niestety możemy zaobserwować, że wiele działów HR nie używa posiadanych danych w żaden sposób, tracąc szansę na wykorzystanie ich potencjału. Na prezentacji pokażę w jaki sposób email marketing może znów stać się efektywny, umożliwiając realizację działań employer brandingowych i rekrutacyjnych.

Prezentacja

16.30 – 16:45 Zakończenie konferencji