Kongres 2015

Jak dbać o markę rekrutera?

 

Budowanie mocnej pozycji marki rekruterów przy użyciu social mediów. Snapchat umożliwiający realizowanie skutecznych działań z zakresu employer brandingu. Szybkie pozyskiwanie klientów i zatrzymywanie ich przy sobie na długo. Te i wiele innych zagadnień poznali uczestnicy 3rd International Recruitment Congress 2015. Wydarzenie odbyło się 27 października 2015, a jego pomysłodawcą i organizatorem było Stowarzyszenie Agencji Zatrudnienia (SAZ), największa organizacja branżowa w Polsce skupiająca agencje zatrudnienia.

Kongres przebieg pod znakiem nowoczesnych strategii rozwoju działań branży HR. Jego głównym celem było pokazanie, że rekruter i pracodawca muszą umieć zbudować swoją markę, bo to na niej wszystko się opiera. Kongres został uświetniony obecnością takich ekspertów jak Richard Charnock z Recruitment and Employment Confederation (REC) czy Andy Preston, międzynarodowy trener sprzedaży. Uczestnicy mieli możliwość wysłuchania prelekcji specjalistów z branży rekrutacyjnej i agencji reklamowych.

„Podczas trzeciej edycji naszego kongresu skupiliśmy przede wszystkim na biznesie rekrutacyjnym oraz narzędziach i strategiach potrzebnych do zbudowania silnej marki rekrutera i agencji zatrudnienia. Jestem przekonany, że wydarzenia takie jak to mają ogromny wpływ na rozwój polskich agencji rekrutacyjnych. Sukces tegorocznej edycji to nic innego jak ukoronowanie całej naszej pracy” – powiedział po kongresie Jarosław Adamkiewicz, Prezes SAZ.

W kongresie organizowanym przez SAZ wzięli udział właściciele firm rekrutacyjnych, oraz przedstawiciele międzynarodowych agencji zatrudnienia. Kongres po raz kolejny potwierdził pozycję lidera SAZ jako stowarzyszenia branżowego, którego misją jest edukacja branży. Dzięki 3rd International Recruitment Congress 2015 przedstawiciele agencji rekrutacyjnych mogli poznać trendy, jakie będą obowiązywały w branży w najbliższym czasie i odpowiednio przygotować się do zmian. Dzięki wydarzeniom takim jak 3rd International Recruitment Congress 2015 poziom wiedzy i kompetencji rekruterów nieustannie wzrasta, to natomiast przekłada się na uzyskiwane przez nich wyniki.

Zapraszamy do zapoznania się z prezentacjami prelegentów:

Program 2015